المصحح ليه تأثير على الساقيين ومساهم بشكل مثالي وسريع على نحت الفخذين والساقين والنتيجة هتكون ظاهرة معاكي بداية من مداومة الاستخدام ..

"من اليوم السابع يبدأ التغيير حتي تغيير جذري بعد استخدام اربع اسابيع "، هو ده الوقت اللى هتحتاجي تاخديه عشان تشوفي التغيير الجذرى والفعال والتقويم الواضح لشكل الساقين ومش بس كدة استخدامه المستمر بيحسن وبينشط الدورة الدموية فالجسم وبالتالي بيعلي من مرونة الجسم بشكل كبير وده بيكون صحي لانه مبيسببش خشونة ولا ترهلات في نفس الوقت بيخلي الساقين منحوتين بشكل مثالي .

المصحح بيعمل علي شد عضلات الوسط والبطن اثناء ممارسة الرياضة والقيام بالتمارين اللي بتعمل على اعادة تشكيل الجسم زي السكواتس اللي من خلالها بتحصلي علي شيب وشكل مثالي للمؤخرة لكن مع المنتج العبقري ده النتيجة هتبقي كاملة ومثالية .

أهم ما يميز المنتج انه مصنع بتصميم مطاطي مريح هيخليه وقت استخدامه بين الفخذين ميسسبش أي ألم او يكون مش مريح فى الاستخدام فى حين انك من خلال وضعه بين الفخذين هتحصلي على تشكيل مثالي لخط الفخدين خاصة للامهات بعد الولادة والسيدات اللى وزنها بيزيد وبترجع تحتاج تعمل تمارينات شد للجسم وبالتالي بيكون صعب جدا التخلص من الدهون فى منطقة ما بين الفخدين .

طريقة الاستخدام : يتم وضع الجهاز بين الساقين والتمرين من خلال غلق وفتح الساقين على الجهاز فى مختلف انواع التمارينات ومن خلاله الجهاز بيشتغل اكتر على عضلات اخري زي البطن والارداف

* الجهاز يأتي مع كتالوج لتوضيح كيفية الاستخدام "


التقييم:    رديء           ممتاز
انتبه: نص عادي فقط!